Michal je spoluzakladateľom SUXA a predsedom jej rady, kde zodpovedá za realizáciu stratégie a koordináciu pracovných skupín. V SUXA sa venuje aj téme zákazníckemu zážitku v e-governmente. Pred 16 rokmi spoluzaložil Customer Experience agentúru Lighting Beetle*, kde dnes pracuje vyše 90 dizajnérov. Michal je tiež členom prezídia ITAS, pracovnej skupiny Lepšie služby, Slovensko.digital a Büro Digital.
blazej(at)suxa.skVerím, že dobrý dizajn má silu zlepšovať nielen služby a produkty, ale aj tímy či biznis na Slovensku. Aj preto som spoluzaložila SUXA — aby sme vytvorili priestor pre komunitu, ktorá si navzájom odovzdáva know-how, vzdeláva sa a pomáha zviditeľňovať hodnotu dizajnu. V SUXA sa venujem hlavne stratégii, podpore pracovným skupinám, vzdelávaniu a projektu Humans of UX. V súčasnosti sa ako konzultantka a mentorka zameriavam na rozvoj dizajnových lídrov, mentorujem dizajnové a produktové tímy a pomáham organizáciám zlepšovať zákaznícky zážitok.
kociova(at)suxa.skĽubica sa celý život venuje komunikácii. Po štúdiu mediálnej tvorby a práci v médiách sa rozhodla svoje skúsenosti odovzdávať ďalej v školskom prostredí. Na strednej Škole umeleckého priemyslu v Košiciach založila odbor dizajn digitálnych aplikácií, kde sa študenti vzdelávajú v oblasti UX a UI dizajnu. Vďaka spolupráci s odborníkmi z praxe sa nie len žiaci, ale aj učitelia môžu vzdelávať v aktuálnych dizajnérskych trendoch a v používaní nástrojov potrebných pre prácu UX/UI dizajnéra. Ľubica je spoluzakladateľkou Občianskeho združenia UX / Košice a okrem pedagogickej činnosti sa profesne venuje UX researchu a copywritingu.
Sima je tajomníčka združenia Slovenskej UX Asociácie a manažérka komunity. V minulosti pracovala napríklad na vzdelávacích projektoch ako sú Otvorené školy alebo Aflagame. Momentálne pracuje ako projektová manažérka v oblasti ľudskoprávneho vzdelávania pod hlavičkou organizácie Saplinq o.z., popritom sa venuje organizácií festivalu PRIDE v Košiciach. Vo voľnom čase sa venuje rôznym dobrovoľníckym projektom. Nedávno sa pridala aj do siete EDYN Slovakia.
Martina je v SUXA zodpovedná za administratívu a financie. Zabezpečuje, aby všetky naše faktúry boli uhradené včas a zároveň prerozdeľuje financie ďalším organizáciam, ktoré si zažiadajú o podporu od SUXA.V SUXA je od roku 2017, kedy začala s organizovaním vzdelávacích workshopov UX Bootcampa a UX eventov. Dnes sa podieľa najmä na organizácii World Usability Day. Ako event manager spolupracovala na Experience Conference 2017 a 2018 a od roku 2018 pracuje v Lighting Beetle ako Executive assistant.
uradnickova(at)suxa.skVeronika je Senior Product Designérka v Kiwi.com s viac ako 10 rokmi skúseností v dizajne. V SUXA vedie vzdelávacie kurzy – je nielen ich organizátorkou, ale aj lektorkou. Jej poslaním je pomáhať novým talentom preniknúť do sveta UX a rozširovať komunitu. Okrem dizajnu sa venuje aj triatlonu, ktorý jej prináša denne nové výzvy a pokoru, ktorú získate, keď vám nejdú rovno tri športy naraz.
Martin je Interakčný dizajnér v štúdiu Lightning Beetle, kde pracuje na komplexných tooloch pre Európsky patentový úrad, ale jeho background pochádza z herného dizajnu. V SUXA má na starosti kurzy s Veronikou a snaží sa prispievať k rozbehu nových, zlepšeniu procesov a zároveň sa snaží tvoriť most medzi lektormi a účastníkmi aj pri ich koordinácii. Keď práve nedizajnuje, snaží sa tvoriť elektronickú hudbu, ktorú môžete počuť v nie len kluboch v Bratislave.
Viktor v SUXA spolu s tímom vymýšľa stratégie s cieľom zvyšovania povedomia o vzdelávacích kurzov, ktoré Slovenská UX asociácia ponúka. Má viac ako 5-ročné skúsenosti v marketingu v B2B aj B2C a rád pomáha značkám rásť pomocou marketingu založeného na dátach, čím nemyslí iba performance kampane.
Martina je v SUXA zodpovedná za administratívu a financie. Zabezpečuje, aby všetky naše faktúry boli uhradené včas a zároveň prerozdeľuje financie ďalším organizáciam, ktoré si zažiadajú o podporu od SUXA.V SUXA je od roku 2017, kedy začala s organizovaním vzdelávacích workshopov UX Bootcampa a UX eventov. Dnes sa podieľa najmä na organizácii World Usability Day. Ako event manager spolupracovala na Experience Conference 2017 a 2018 a od roku 2018 pracuje v Lighting Beetle ako Executive assistant.
uradnickova(at)suxa.skSima je tajomníčka združenia Slovenskej UX Asociácie a manažérka komunity. V minulosti pracovala napríklad na vzdelávacích projektoch ako sú Otvorené školy alebo Aflagame. Momentálne pracuje ako projektová manažérka v oblasti ľudskoprávneho vzdelávania pod hlavičkou organizácie Saplinq o.z., popritom sa venuje organizácií festivalu PRIDE v Košiciach. Vo voľnom čase sa venuje rôznym dobrovoľníckym projektom. Nedávno sa pridala aj do siete EDYN Slovakia.
Lukáš s UX začínal v online marketingovej agentúre Basta digital, no už po pár mesiacoch prešiel do spoločnosti Profesia, kde pôsobil ako produktový dizajnér. Aktuálne pracuje vo firme Lighting Beetle. Lukáš dizajnu nemá dosť a vo svojom voľnom čase organizoval Sketch meetupy, pomáha pri ByDesign Conference, rozbehol s kamošmi Design Sprint a aktívne rozbieha ďalšie projekty.
misko(at)suxa.skTomáš sa v roku 2015 rozhodol povýšiť svoju dizajnérsku kariéru a naplno sa vrhol do sveta UX. Od prvých návrhov webu cez aplikácie pre energetické trhy až po korporátne podnikové systémy, prešlo jeho rukami množstvo zaujímavých projektov. Tomáš uznáva silu komunity a snaží sa ju aktívne podporiť rôznymi aktivitami, podujatiami či mentoringom. Najčastejšie ho môžete vidieť na UX fóre, lezeckej stene či v prírode.
Matej je multidisciplinárny tvorca pohybujúci sa na hranici dizajnu, nových médií, kurátorstva a marketingu. Ako experimentátor vo frameworkoch kombinuje stratégiu s developerským prístupom. (Dá sa nadizajnovať aj život?) Hľadá cestu, kde výsledok nie je cieľ, ale súčasť procesu. (Všetko je len posledná iterácia prototypu.) Verí v silu komunity a vzájomného posunu vpred. Podporuje udržateľné riešenia s reálnym dopadom na jednoduchší a vedomejší život. V SUXE spoločne s teamom kreuje obsahy a dizajny pre marketing. (WUD, SUXA, a kurzy). Keď nesvieti na Slacku na zeleno, naháňa kilometre behom či na bicykli alebo rozvíja projekty v oblasti vizuálneho umenia, dizajnu a ich teórie.
Matej je multidisciplinárny tvorca pohybujúci sa na hranici dizajnu, nových médií, kurátorstva a marketingu. Ako experimentátor vo frameworkoch kombinuje stratégiu s developerským prístupom. (Dá sa nadizajnovať aj život?) Hľadá cestu, kde výsledok nie je cieľ, ale súčasť procesu. (Všetko je len posledná iterácia prototypu.) Verí v silu komunity a vzájomného posunu vpred. Podporuje udržateľné riešenia s reálnym dopadom na jednoduchší a vedomejší život. V SUXE spoločne s teamom kreuje obsahy a dizajny pre marketing. (WUD, SUXA, a kurzy). Keď nesvieti na Slacku na zeleno, naháňa kilometre behom či na bicykli alebo rozvíja projekty v oblasti vizuálneho umenia, dizajnu a ich teórie.
Matej je multidisciplinárny tvorca pohybujúci sa na hranici dizajnu, nových médií, kurátorstva a marketingu. Ako experimentátor vo frameworkoch kombinuje stratégiu s developerským prístupom. (Dá sa nadizajnovať aj život?) Hľadá cestu, kde výsledok nie je cieľ, ale súčasť procesu. (Všetko je len posledná iterácia prototypu.) Verí v silu komunity a vzájomného posunu vpred. Podporuje udržateľné riešenia s reálnym dopadom na jednoduchší a vedomejší život. V SUXE spoločne s teamom kreuje obsahy a dizajny pre marketing. (WUD, SUXA, a kurzy). Keď nesvieti na Slacku na zeleno, naháňa kilometre behom či na bicykli alebo rozvíja projekty v oblasti vizuálneho umenia, dizajnu a ich teórie.
Sučo je odborník na marketing a digitalizáciu firiem s viac než 15 ročnými skúsenosťami v obore. V roku 2014 založil úspešnú digitálnu agentúru Marketinger, ktorú vybudoval na 25-členný tím špecialistov. Počas svojej kariéry sa venoval širokému spektru oblastí – od CX dizajnu a marketingovej automatizácie až po strategický manažment a e-commerce inovácie. Aktuálne sa zameriava na komplexné automatizácie procesov spoločností s využitím umelej inteligencie, optimalizáciu marketingových procesov a product design v segmentoch zdravia a športu. V SUXE dohliada na marketingovú stratégiu.
Matej je multidisciplinárny tvorca pohybujúci sa na hranici dizajnu, nových médií, kurátorstva a marketingu. Ako experimentátor vo frameworkoch kombinuje stratégiu s developerským prístupom. (Dá sa nadizajnovať aj život?) Hľadá cestu, kde výsledok nie je cieľ, ale súčasť procesu. (Všetko je len posledná iterácia prototypu.) Verí v silu komunity a vzájomného posunu vpred. Podporuje udržateľné riešenia s reálnym dopadom na jednoduchší a vedomejší život. V SUXE spoločne s teamom kreuje obsahy a dizajny pre marketing. (WUD, SUXA, a kurzy). Keď nesvieti na Slacku na zeleno, naháňa kilometre behom či na bicykli alebo rozvíja projekty v oblasti vizuálneho umenia, dizajnu a ich teórie.
Viktor v SUXA spolu s tímom vymýšľa stratégie s cieľom zvyšovania povedomia o vzdelávacích kurzov, ktoré Slovenská UX asociácia ponúka. Má viac ako 5-ročné skúsenosti v marketingu v B2B aj B2C a rád pomáha značkám rásť pomocou marketingu založeného na dátach, čím nemyslí iba performance kampane.
Matej pôsobí ako Foresight Service Designer vo švajčiarskej spoločnosti Metrohm od roku 2019, kde sa v posledných rokoch zameriava na dlhodobé inovačné projekty s 10-ročným horizontom využívajúc metódy Foresight stratégie a Service Designu. V rámci magisterského štúdia Service Systems Design na Aalborg University v roku 2021 vyvinul firemný proces zlepšujúci komunikáciu inovačných stratégií, ktorý aktuálne aplikuje v praxi. Jeho tímový profil (Belbin) – kombinácia koordinátora a investigátora zdrojov – odzrkadľuje schopnosť organizovať tímovú spoluprácu, mapovať nové príležitosti a prinášať unikátne perspektívy do projektov.
ONDREJKA(at)suxa.skSima je tajomníčka združenia Slovenskej UX Asociácie a manažérka komunity. V minulosti pracovala napríklad na vzdelávacích projektoch ako sú Otvorené školy alebo Aflagame. Momentálne pracuje ako projektová manažérka v oblasti ľudskoprávneho vzdelávania pod hlavičkou organizácie Saplinq o.z., popritom sa venuje organizácií festivalu PRIDE v Košiciach. Vo voľnom čase sa venuje rôznym dobrovoľníckym projektom. Nedávno sa pridala aj do siete EDYN Slovakia.
Denis je dizajnérom pre zmysluplné zážitky. Aktuálne študuje magistra Service dizajnu na Aalto University vo Fínsku a Interakčný dizajn na Estónskej akadémii umení. Medzi jeho najväčšie projekty patria inovácia návštevníckeho zážitku v skanzene v Bardejove, či dizajn aplikácií do infotainmentov áut Škoda. Rád tvorí inovácie prepájaním kreativity, strategického myslenia a vyšších cieľov. Verí, že zmenu vieme najlepšie priniesť cez spoluprácu a co-design, a aj preto v SUXA pomáha vybudovať silnejšiu komunitu.
Lukáš Andel je strategický produktový dizajnér a nadšenec pre dizajn služieb. Venuje sa navrhovaniu digitálnych produktov v oblastiach SaaS a e-commerce, s dôrazom na používateľský zážitok. Dlhodobo spolupracuje aj s neziskovými organizáciami, ktorým pomáha riešiť komplexné výzvy prostredníctvom design thinkingu. Pretože zrozumiteľný a funkčný dizajn je univerzálnym jazykom, ktorým dokážeme meniť svet k lepšiemu.
Pracovná skupina SUXA poskytuje členom podporu a služby – spravuje členské poplatky, umožňuje úpravu údajov a zobrazenie databázy členov. Jej víziou je prepájať členov a budovať komunitu prostredníctvom networkingu.
blazej(at)suxa.skLukáš s UX začínal v online marketingovej agentúre Basta digital, no už po pár mesiacoch prešiel do spoločnosti Profesia, kde pôsobil ako produktový dizajnér. Aktuálne pracuje vo firme Lighting Beetle. Lukáš dizajnu nemá dosť a vo svojom voľnom čase organizoval Sketch meetupy, pomáha pri ByDesign Conference, rozbehol s kamošmi Design Sprint a aktívne rozbieha ďalšie projekty.
misko(at)suxa.skMartin sa internetu a webom venuje profesionálne od roku 1996. Je spoluzakladateľom webovej agentúry ui42 a Profesie. Bavia ho internetové technológie a snaží sa, aby ľuďom pomáhali. UX a použiteľnosti sa intenzívne venuje od roku 2008. Rozbehol World usability day na Slovensku a je spoluzakladateľom SUXA. Prednáša a vedie bakalárske práce na FIIT STU a FMFI UK. Zberá UX faily.
KRUPA(at)suxa.skVerím, že dobrý dizajn má silu zlepšovať nielen služby a produkty, ale aj tímy či biznis na Slovensku. Aj preto som spoluzaložila SUXA — aby sme vytvorili priestor pre komunitu, ktorá si navzájom odovzdáva know-how, vzdeláva sa a pomáha zviditeľňovať hodnotu dizajnu. V SUXA sa venujem hlavne stratégii, podpore pracovným skupinám, vzdelávaniu a projektu Humans of UX. V súčasnosti sa ako konzultantka a mentorka zameriavam na rozvoj dizajnových lídrov, mentorujem dizajnové a produktové tímy a pomáham organizáciám zlepšovať zákaznícky zážitok.
kociova(at)suxa.skAlenka objavila UX počas písania svojej dizertačnej práce na Fakulte informatiky a informačných technológií Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Po obhájení prace v roku 2011 ostala na fakulte skúmať a aj učiť, okrem iného aj UX. V čase vzniku Slovenskej User Experience Asociácie (SUXA) v roku 2017 sa stala jej spoluzakladateľkou - zastupovala akademickú sféru. Po 6 rokoch na materskej sa do SUXY opäť vrátila a chce pre SUXU získať rôzne oprávnenia a licencie (napríklad aj akreditáciu kurzu), ktoré umožnia SUXE efektívnejšie fungovať.
martonova(at)suxa.skMichal je spoluzakladateľom SUXA a predsedom jej rady, kde zodpovedá za realizáciu stratégie a koordináciu pracovných skupín. V SUXA sa venuje aj téme zákazníckemu zážitku v e-governmente. Pred 16 rokmi spoluzaložil Customer Experience agentúru Lighting Beetle*, kde dnes pracuje vyše 90 dizajnérov. Michal je tiež členom prezídia ITAS, pracovnej skupiny Lepšie služby, Slovensko.digital a Büro Digital.
blazej(at)suxa.sk