
Michal je spoluzakladateľom SUXA a predsedom jej rady, kde zodpovedá za realizáciu stratégie a koordináciu pracovných skupín. V SUXA sa venuje aj téme zákazníckemu zážitku v e-governmente. Pred 16 rokmi spoluzaložil Customer Experience agentúru Lighting Beetle*, kde dnes pracuje vyše 90 dizajnérov. Michal je tiež členom prezídia ITAS, pracovnej skupiny Lepšie služby, Slovensko.digital a Büro Digital.
blazej(at)suxa.sk
Verím, že dobrý dizajn má silu zlepšovať nielen služby a produkty, ale aj tímy či biznis na Slovensku. Aj preto som spoluzaložila SUXA — aby sme vytvorili priestor pre komunitu, ktorá si navzájom odovzdáva know-how, vzdeláva sa a pomáha zviditeľňovať hodnotu dizajnu. V SUXA sa venujem hlavne stratégii, podpore pracovným skupinám, vzdelávaniu a projektu Humans of UX. V súčasnosti sa ako konzultantka a mentorka zameriavam na rozvoj dizajnových lídrov, mentorujem dizajnové a produktové tímy a pomáham organizáciám zlepšovať zákaznícky zážitok.
kociova(at)suxa.sk
Ľubica sa celý život venuje komunikácii. Po štúdiu mediálnej tvorby a práci v médiách sa rozhodla svoje skúsenosti odovzdávať ďalej v školskom prostredí. Na strednej Škole umeleckého priemyslu v Košiciach založila odbor dizajn digitálnych aplikácií, kde sa študenti vzdelávajú v oblasti UX a UI dizajnu. Vďaka spolupráci s odborníkmi z praxe sa nie len žiaci, ale aj učitelia môžu vzdelávať v aktuálnych dizajnérskych trendoch a v používaní nástrojov potrebných pre prácu UX/UI dizajnéra. Ľubica je spoluzakladateľkou Občianskeho združenia UX / Košice a okrem pedagogickej činnosti sa profesne venuje UX researchu a copywritingu.

Martina je v SUXA zodpovedná za administratívu a financie. Zabezpečuje, aby všetky naše faktúry boli uhradené včas a zároveň prerozdeľuje financie ďalším organizáciam, ktoré si zažiadajú o podporu od SUXA.V SUXA je od roku 2017, kedy začala s organizovaním vzdelávacích workshopov UX Bootcampa a UX eventov. Dnes sa podieľa najmä na organizácii World Usability Day. Ako event manager spolupracovala na Experience Conference 2017 a 2018 a od roku 2018 pracuje v Lighting Beetle ako Executive assistant.
uradnickova(at)suxa.sk
Veronika je Senior Product Designérka v Kiwi.com s viac ako 10 rokmi skúseností v dizajne. V SUXA vedie vzdelávacie kurzy – je nielen ich organizátorkou, ale aj lektorkou. Jej poslaním je pomáhať novým talentom preniknúť do sveta UX a rozširovať komunitu. Okrem dizajnu sa venuje aj triatlonu, ktorý jej prináša denne nové výzvy a pokoru, ktorú získate, keď vám nejdú rovno tri športy naraz.

Martin je Interakčný dizajnér v štúdiu Lightning Beetle, kde pracuje na komplexných tooloch pre Európsky patentový úrad, ale jeho background pochádza z herného dizajnu. V SUXA má na starosti kurzy s Veronikou a snaží sa prispievať k rozbehu nových, zlepšeniu procesov a zároveň sa snaží tvoriť most medzi lektormi a účastníkmi aj pri ich koordinácii. Keď práve nedizajnuje, snaží sa tvoriť elektronickú hudbu, ktorú môžete počuť v nie len kluboch v Bratislave.

Viktor v SUXA spolu s tímom vymýšľa stratégie s cieľom zvyšovania povedomia o vzdelávacích kurzov, ktoré Slovenská UX asociácia ponúka. Má viac ako 5-ročné skúsenosti v marketingu v B2B aj B2C a rád pomáha značkám rásť pomocou marketingu založeného na dátach, čím nemyslí iba performance kampane.


Lukáš s UX začínal v online marketingovej agentúre Basta digital, no už po pár mesiacoch prešiel do spoločnosti Profesia, kde pôsobil ako produktový dizajnér. Aktuálne pracuje vo firme Lighting Beetle. Lukáš dizajnu nemá dosť a vo svojom voľnom čase organizoval Sketch meetupy, pomáha pri ByDesign Conference, rozbehol s kamošmi Design Sprint a aktívne rozbieha ďalšie projekty.
misko(at)suxa.sk
Tomáš sa v roku 2015 rozhodol povýšiť svoju dizajnérsku kariéru a naplno sa vrhol do sveta UX. Od prvých návrhov webu cez aplikácie pre energetické trhy až po korporátne podnikové systémy, prešlo jeho rukami množstvo zaujímavých projektov. Tomáš uznáva silu komunity a snaží sa ju aktívne podporiť rôznymi aktivitami, podujatiami či mentoringom. Najčastejšie ho môžete vidieť na UX fóre, lezeckej stene či v prírode.



Sučo je odborník na marketing a digitalizáciu firiem s viac než 15 ročnými skúsenosťami v obore. V roku 2014 založil úspešnú digitálnu agentúru Marketinger, ktorú vybudoval na 25-členný tím špecialistov. Počas svojej kariéry sa venoval širokému spektru oblastí – od CX dizajnu a marketingovej automatizácie až po strategický manažment a e-commerce inovácie. Aktuálne sa zameriava na komplexné automatizácie procesov spoločností s využitím umelej inteligencie, optimalizáciu marketingových procesov a product design v segmentoch zdravia a športu. V SUXE dohliada na marketingovú stratégiu.

Matej je multidisciplinárny tvorca pohybujúci sa na hranici dizajnu, nových médií, kurátorstva a marketingu. Ako experimentátor vo frameworkoch kombinuje stratégiu s developerským prístupom. (Dá sa nadizajnovať aj život?) Hľadá cestu, kde výsledok nie je cieľ, ale súčasť procesu. (Všetko je len posledná iterácia prototypu.) Verí v silu komunity a vzájomného posunu vpred. Podporuje udržateľné riešenia s reálnym dopadom na jednoduchší a vedomejší život. V SUXE spoločne s teamom kreuje obsahy a dizajny pre marketing. (WUD, SUXA, a kurzy). Keď nesvieti na Slacku na zeleno, naháňa kilometre behom či na bicykli alebo rozvíja projekty v oblasti vizuálneho umenia, dizajnu a ich teórie.


Matej pôsobí ako Foresight Service Designer vo švajčiarskej spoločnosti Metrohm od roku 2019, kde sa v posledných rokoch zameriava na dlhodobé inovačné projekty s 10-ročným horizontom využívajúc metódy Foresight stratégie a Service Designu. V rámci magisterského štúdia Service Systems Design na Aalborg University v roku 2021 vyvinul firemný proces zlepšujúci komunikáciu inovačných stratégií, ktorý aktuálne aplikuje v praxi.
ONDREJKA(at)suxa.sk
Denis je dizajnérom pre zmysluplné zážitky. Aktuálne študuje magistra Service dizajnu na Aalto University vo Fínsku a Interakčný dizajn na Estónskej akadémii umení. Medzi jeho najväčšie projekty patria inovácia návštevníckeho zážitku v skanzene v Bardejove, či dizajn aplikácií do infotainmentov áut Škoda. Rád tvorí inovácie prepájaním kreativity, strategického myslenia a vyšších cieľov. Verí, že zmenu vieme najlepšie priniesť cez spoluprácu a co-design, a aj preto v SUXA pomáha vybudovať silnejšiu komunitu.

Lukáš Andel je strategický produktový dizajnér a nadšenec pre dizajn služieb. Venuje sa navrhovaniu digitálnych produktov v oblastiach SaaS a e-commerce, s dôrazom na používateľský zážitok. Dlhodobo spolupracuje aj s neziskovými organizáciami, ktorým pomáha riešiť komplexné výzvy prostredníctvom design thinkingu. Pretože zrozumiteľný a funkčný dizajn je univerzálnym jazykom, ktorým dokážeme meniť svet k lepšiemu.


Pracovná skupina SUXA poskytuje členom podporu a služby – spravuje členské poplatky, umožňuje úpravu údajov a zobrazenie databázy členov. Jej víziou je prepájať členov a budovať komunitu prostredníctvom networkingu.
blazej(at)suxa.sk

Martin sa internetu a webom venuje profesionálne od roku 1996. Je spoluzakladateľom webovej agentúry ui42 a Profesie. Bavia ho internetové technológie a snaží sa, aby ľuďom pomáhali. UX a použiteľnosti sa intenzívne venuje od roku 2008. Rozbehol World usability day na Slovensku a je spoluzakladateľom SUXA. Prednáša a vedie bakalárske práce na FIIT STU a FMFI UK. Zberá UX faily.
KRUPA(at)suxa.sk
Alenka objavila UX počas písania svojej dizertačnej práce na Fakulte informatiky a informačných technológií Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Po obhájení prace v roku 2011 ostala na fakulte skúmať a aj učiť, okrem iného aj UX. V čase vzniku Slovenskej User Experience Asociácie (SUXA) v roku 2017 sa stala jej spoluzakladateľkou - zastupovala akademickú sféru. Po 6 rokoch na materskej sa do SUXY opäť vrátila a chce pre SUXU získať rôzne oprávnenia a licencie (napríklad aj akreditáciu kurzu), ktoré umožnia SUXE efektívnejšie fungovať.
martonova(at)suxa.sk
